ΒΟΑΚ: ‘Ενας «σύγχρονος» αυτοκινητόδρομος με… διόδια
Πρώτο θέμα σε όλη την Κρήτη έχει γίνει η τοποθέτηση διοδίων στον ΒΟΑΚ αλλά πώς να μη γίνει όταν για να μεταβείς από το Ηράκλειο στα Χανιά θα χρειάζεσαι περίπου 18 ευρώ…
Υπάρχει βέβαια το επιχείρημα – ευλογοφανές – ότι η Κρήτη είναι νησί και εξαιρείται από διόδια στους αυτοκινητόδρομους της, με βάση τις ευρωπαϊκές οδηγίες, όπως συμβαίνει σε Σικελία, Κορσική, Κύπρο και στην κυριολεξία σε κάθε ευρωπαϊκό νησί της Μεσογείου Θάλασσας.
Ένα δεύτερο επιχείρημα είναι το γεγονός ότι η Κρήτη έχει εξαιρεθεί από το μεταφορικό ισοδύναμο και στις μεταφορές δεν αντιμετωπίζεται σαν νησί. Επιβαρύνονται έτσι οι επιχειρήσεις με επιπρόσθετα κόστη καθιστώντας τις μη ανταγωνιστικές σε τιμές σε σχέση με την υπόλοιπη χώρα.
Την ίδια στιγμή η Κρήτη σε επίπεδο οικονομικής συνεισφοράς στο ΑΕΠ της χώρας, σε τουριστικό, επιχειρηματικό, αγροτοκτηνοτροφικο επίπεδο συμβάλει τα μέγιστα!
Αυτά τα επιχειρήματα θα έπρεπε να τα λάβουν υπόψη τους οι κυβερνώντες για να κάνουν έστω ένα ανταποδοτικό έργο σε αυτό το νησί που είναι τόσο ριγμένο σε σχέση με τα άλλα νησιά αναλογικά με την προσφορά του.
Και οι τοπικοί βουλευτές…
Είτε είσαι από το κόμμα που κυβερνάει είτε όχι, σημείο αναφοράς σου πρέπει να είναι ο κρητικός λαός. Να μην εκτίθεσαι, μέσω τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών πάνελ, στον λαό που σου δίνει την εξουσία που έχεις απλά για να φανείς καλός υποστηρικτής…
Η υπόθεση θα έχει εξέλιξη αλλά θα αφήσει το στίγμα της πάνω στους κρητικούς βουλευτές ανάλογα με τις τοποθετήσεις τους και την στάση που θα κρατήσουν απέναντι στους κρητικούς που τους εκλέγουν.
Ήδη κάποιοι σημειώσατε μείον…