Μοίρες: Εκδηλώσεις ενημέρωσης για τη μείωση κατανάλωσης αλκοόλ - antilalospress.gr
Μοίρες
+19°C

Μοίρες: Εκδηλώσεις ενημέρωσης για τη μείωση κατανάλωσης αλκοόλ

6 Μαΐου 2025 -

Η 7η Υγειονομική Περιφέρεια Κρήτης και το Δίκτυο Αλκοολογίας Κρήτης, στο πλαίσιο του Προγράμματος «ΑΝΟΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ 2015» συνεχίζουν τις εκδηλώσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης των πολιτών για το αλκοόλ στην Κρήτη.

  • Την Πέμπτη 8 Μαΐου 2025 και ώρα  10.30 π.μ., με τη συμμετοχή μαθητών, γονέων, εκπαιδευτικών, τοπικών φορέων και πολιτών, θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση στο Πολύκεντρο Μοιρών, με τίτλο:

 

Διασκέδαση χωρίς αλκοόλ…..κι όμως γίνεται”.

Πρόγραμμα Εκδήλωσης

10.30 : Έναρξη-  Χαιρετισμοί -μηνύματα φορέων.

11.00: Παραδοσιακή Μουσική και μαντινάδες με θέμα το αλκοόλ από μαθητές Γυμνασίου Τυμπακίου, ΕΠΑΛ Μοιρών, ΓΕΛ Τυμπακίου, με συντονιστή τον Αντώνη Σαλούστρο.

11.20: Μουσική εκδήλωση με τα συγκροτήματα των Σπινθάκη Γιάννη και Στεφανάκη Τριαντάφυλλου.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθούν επίσης:

  • Προβολή video “Μια ζακέτα χωρίς σώμα» δημιουργία των μαθητών του Γυμνασίου Τυμπακίου.
  • Έκθεση με εικαστικές δημιουργίες των μαθητών, σχετικά με το αλκοόλ και τις επιπτώσεις κατανάλωσής του.
  • Προσομοίωση Μέθης από τον Συμεωνίδη Μπάμπη, Σωματείο Εθελοντών «ΠΡΟΤΕΚΤΑ».
  • Την Παρασκευή 9 Μαΐου 2025 κατά τις ώρες 00 – 20.00 μ.μ. στην Αίθουσα Πολιτιστικού Συλλόγου Γυναικών Λιτσάρδας  Αποκορώνου Χανίων (πρώην κοινοτικό γραφείο) θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση με τίτλο:

 

«Εξαρτήσεις και Αλκοόλ : Η σιωπηλή πληγή! Προκλήσεις για την αντιμετώπιση του φαινομένου».

Μιλάμε ανοιχτά για την εξάρτηση, ανοίγουμε το διάλογο για την αντιμετώπιση του φαινομένου. Πώς καθένας μας με πράξεις αναλαμβάνει την ευθύνη δημιουργίας μιας κοινωνίας χωρίς εξαρτήσεις.

Ομιλήτρια: Φουντουλάκη Κυριακή, Κοινωνική Λειτουργός, MSc, 2ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Χανίων, Μέλος Δικτύου Αλκοολογίας Κρήτης.

Θέμα Ομιλίας: “Ο καθοριστικός ρόλος του περιβάλλοντος στην ενδυνάμωση του ατόμου για έγκαιρη παρέμβαση και αντιμετώπιση των εξαρτήσεων και του αλκοόλ. Πώς η οικογένεια, το σχολείο, η τοπική κοινωνία μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία ατόμων και κοινωνιών χωρίς εξαρτήσεις”.