Μα καλά, «επέκταση του τερματικού σταθμού κατά 34%, προκειμένου το αεροδρόμιο να ανταποκρίνεται στις αυξημένες τουριστικές ροές των επόμενων δεκαετιών»… Μελέτη δεν έγινε για να προϋπολογιστεί αυτό το κόστος για το νέο αεροδρόμιο Καστελίου ;
Με αυτά και άλλα πολλά χρεώνεται επιπλέον η τσέπη του πολίτη για το νέο αεροδρόμιο της Κρήτης 360 εκατομμύρια ευρώ.
Είναι τα τυπικά λάθη των ελληνικών έργων, ακριβώς όπως οι δρόμοι – όταν ξεκινούν να υλοποιούνται – γίνονται με προδιαγραφές αρκετών χρόνων πριν. Το ίδιο συνέβη και στον δρόμο Ηράκλειο – Μεσαρά.
Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι ο ΝΟΑΚ που συζητιέται τώρα θα γίνει με σημερινές προδιαγραφές και όχι με αυτές που ίσχυαν όταν συζητήθηκε πρώτη φορά, αν και πολύ αμφιβάλω…



