Αυξημένος 4,6% ήταν ο τζίρος του λιανικού εμπορίου της χώρας τον περασμένο Φεβρουάριο, καθώς μόνο σε δύο από τα επιμέρους καταστήματα οι πωλήσεις κινήθηκαν καθοδικά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ο όγκος των πωλήσεων αυξήθηκε σε: Βιβλία- Χαρτικά- Λοιπά είδη (10%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (6,6%), Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (6,5%), Φαρμακευτικά- Καλλυντικά (6,4%), Τρόφιμα- Ποτά-Καπνό (5,7%) και Έπιπλα- Ηλεκτρικά είδη- Οικιακό εξοπλισμό (4,9%). Στον αντίποδα, μειώθηκε σε: Πολυκαταστήματα (6,2%) και Ένδυση-Υπόδηση (5,4%).
Ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε αύξηση 4,6% τον Φεβρουάριο 2025 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2024, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2025 σημείωσε αύξηση 6,2%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 1,6% τον Φεβρουάριο 2025 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2025.
Ενώ, ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 5,2% τον Φεβρουάριο 2025 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2024, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2025 σημείωσε αύξηση 5,7%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 1,9% τον Φεβρουάριο 2025 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2025.
Πηγή ertnews.gr