Κρήτη: Αγόρασε κρητικό κρασί αλλά στο μπουκάλι βρήκε… νερό – Τι καταγγέλλει καταναλωτής - antilalospress.gr
Μοίρες
+19°C

Κρήτη: Αγόρασε κρητικό κρασί αλλά στο μπουκάλι βρήκε… νερό – Τι καταγγέλλει καταναλωτής

4 Σεπτεμβρίου 2024 -

Ο καταναλωτής, ο οποίος είχε αγοράσει ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί κρητικής οινοποιίας από σουπερμάρκετ, αλλά, όπως υποστηρίζει, στο μπουκάλι αντί για κρασί βρήκε νερό ή κάτι σαν νερό, σίγουρα όμως όχι κρασί, αρχικά επικοινώνησε με την εταιρία και τελικά αναγκάστηκε να απευθυνθεί στον ΕΦΕΤ, (στοιχεία στη διάθεση του zarpanews.gr).

Αναφέρει ο ίδιος σε σχετική επιστολή:

«Aγορασα στις 17 Αυγουστου 2024 από το (…) μια φιαλη Οίνου Ερυθρού Ξηρού της εταιρείας (…).

Οταν αποσφράγισα τη φιάλη, το περιεχόμενο δεν ηταν ερυθρό, αλλά τελειως διαυγες, με ανύπαρκτη γεύση, σαν νερό.

Επικοινώνησα με την εταιρεία μεσω email στις 21 Αυγούστου και όταν με καλεσαν τηλεφωνικά να τους εξηγησω τι ακριβώς εχει συμβει, μου ειπαν ότι δεν μπορούν να κανουν κατι γιατι η φιαλη εχει αποσφραγισθεί, λες κι εγω θα ειχα μαντικές ικανότητες να γνωρίζω το περιεχόμενο της φιαλης αν δεν την ανοιγα.

Στο τελος μου ζητησαν φωτογραφίες του προιόντος για «να δούνε τι θα κανουνε» και από τοτε -23 Αυγούστου- δεν επικοινωνησαν εκ νεου μαζί μου.

Κατόπιν των ανωτερω στις 28 Αυγούστου απέστειλα εκ νεου mail στην εταιρεία,με το οποίο την πληροφορούσα ότι θα κανω καταγγελία στον ΕΦΕΤ για το περιστατικό, όπως κι επραξασήμερα συμφωνα με το συνημμένο.

Ο λόγος που σας κοινοποιώ το περιστατικο ειναι εκτος της αυτονόητης αγανάκτησης λόγω αδιαφορίας να δοθεί έστω μια στοιχειώδης εξήγηση για την αστοχία ενός προιόντος τους,ειναι το γεγονός ότι πρόκειται για μια μεγάλη εταιρεία με σημαντικές εξαγωγες προιόντων στο εξωτερικό και ειναι ντροπή να εκτιθεται ετσι ενας ολοκληρος επιχειρηματικός τομέας, όπως ειναι η Οινοποία της Κρήτης ,από ανθρώπους που αδιαφορούν να πράξουν τον στοιχειώδη ποιοτικό έλεγχο στα προιόντα τους και οχι μόνο αυτό,αλλα προσπαθούν να ρίξουν ευθύνες στους καταναλωτές.»

 

Πηγή: zarpanews.gr