Εκλογές ΗΠΑ: Οι τελευταίες κινήσεις των δύο εκστρατειών – Πώς προσπαθούν να κερδίσουν τους αναποφάσιστους - antilalospress.gr
Μοίρες
+19°C

Εκλογές ΗΠΑ: Οι τελευταίες κινήσεις των δύο εκστρατειών – Πώς προσπαθούν να κερδίσουν τους αναποφάσιστους

29 Οκτωβρίου 2024 -

Μια εβδομάδα πριν από τις προεδρικές εκλογές της 5ης Νοεμβρίου και οι Κάμαλα Χάρις και ο Ντόναλντ Τραμπ, οι δύο υποψήφιοι για την προεδρία των ΗΠΑ, εντείνουν τις προσπάθειές τους να κερδίσουν το μικρό, αλλά κρίσιμο ποσοστό αναποφάσιστων ψηφοφόρων. Και οι δύο εκστρατείες επενδύουν σημαντικά σε στρατηγικές που βασίζονται σε δεδομένα, προκειμένου να εντοπίσουν και να πείσουν αυτούς τους ψηφοφόρους, που θεωρούνται καθοριστικοί για την έκβαση των εκλογών.

Εκλογές ΗΠΑ: Οι τελευταίες κινήσεις των δύο εκστρατειών – Πώς προσπαθούν να κερδίσουν τους αναποφάσιστους
(AP Photo/Jacquelyn Martin)

Η εκστρατεία της Χάρις έχει περάσει 18 μήνες αναλύοντας προσεκτικά τις συνήθειες των ψηφοφόρων σε κρίσιμες πολιτείες. Η εκστρατεία αποδίδει σε κάθε ψηφοφόρο ένα “σκορ προσβασιμότητας” για να καθορίσει πόσο εύκολα μπορεί να τους προσεγγίσει και χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες για να καθοδηγήσει τις εμφανίσεις της Χάρις στα μέσα ενημέρωσης και το πρόγραμμα των ταξιδιών της.

Από την άλλη πλευρά, η εκστρατεία του Τραμπ επικεντρώνεται σε ομάδες νεότερων, πιο φυλετικά διαφοροποιημένων και χαμηλότερου εισοδήματος ψηφοφόρων που χρησιμοποιούν κυρίως υπηρεσίες streaming και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο Τραμπ έχει εμφανιστεί σε διάφορες πλατφόρμες που στοχεύουν σε νεότερα ακροατήρια για να συνδεθεί με αυτούς τους ψηφοφόρους.

Εκλογές ΗΠΑ: Οι τελευταίες κινήσεις των δύο εκστρατειών – Πώς προσπαθούν να κερδίσουν τους αναποφάσιστουςΕκλογές ΗΠΑ: Οι τελευταίες κινήσεις των δύο εκστρατειών – Πώς προσπαθούν να κερδίσουν τους αναποφάσιστους
(AP Photo/Matt Rourke, File)

Και οι δύο εκστρατείες συμφωνούν ότι οι αναποφάσιστοι ψηφοφόροι ασχολούνται λιγότερο με τα πολιτικά θέματα, γεγονός που τους καθιστά πιο δύσκολα προσεγγίσιμους, παρά τη μαζική επένδυση στην προσέγγισή τους.

Τα δεδομένα των δημοσκοπήσεων από τους New York Times και το Siena College αποκαλύπτουν ότι μόλις το 3,7% των ψηφοφόρων σε κρίσιμες πολιτείες — περίπου 1,2 εκατομμύρια άτομα — είναι πραγματικά αναποφάσιστοι. Αυτοί οι ψηφοφόροι τείνουν να είναι νεότεροι, πιο φυλετικά διαφοροποιημένοι και λιγότερο πιθανό να έχουν πανεπιστημιακό πτυχίο. Σημαντικό επίσης είναι ότι οι μαύροι ψηφοφόροι αποτελούν περίπου το 21% αυτής της ομάδας, γεγονός που εξηγεί γιατί και οι δύο εκστρατείες επικεντρώνονται στη κινητοποίηση των μαύρων και των Λατινοαμερικανών ψηφοφόρων.

Πολλοί από αυτούς τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους αμφισβητούν την αξία της ψήφου τους, με ορισμένους να αισθάνονται αποστασιοποιημένοι από την πολιτική διαδικασία.

Η εκστρατεία της Χάρις θεωρεί ότι το ποσοστό των ψηφοφόρων αυτών είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από αυτό που βλέπει η εκστρατεία του Τραμπ. Περιλαμβάνει ένα μεγάλο αριθμό Ρεπουμπλικανών γυναικών που είναι δυσαρεστημένες με τον Τραμπ, ιδιαίτερα σε θέματα όπως οι αμβλώσεις.

Σε ομιλίες της η Χάρις απευθύνθηκε άμεσα σε αυτούς τους ψηφοφόρους, τονίζοντας την προσέγγισή της και επισημαίνοντας ότι υποστηρίζεται από σημαντικά πρώην στελέχη των Ρεπουμπλικάνων, όπως τη Λιζ Τσέινι.

Η ομάδα της Χάρις μετρά προσεκτικά την αποτελεσματικότητα αυτών των εμφανίσεων, βρίσκοντας ότι η πρόταση της να επεκτείνει την κάλυψη του Medicare για φροντίδα στο σπίτι ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματική στην πειθώ των αναποφάσιστων ψηφοφόρων.

Η εκστρατεία του Τραμπ έχει διαπιστώσει ότι οι αναποφάσιστοι ψηφοφόροι ανησυχούν ιδιαίτερα για ζητήματα όπως ο πληθωρισμός, οι τιμές των τροφίμων και το κόστος στέγασης. Αυτά τα οικονομικά ζητήματα είναι κεντρικά στη στρατηγική του Τραμπ, και η ομάδα του πιστεύει ότι οι πρόσφατοι αναποφάσιστοι ψηφοφόροι τείνουν περισσότερο προς αυτόν.

Καθώς πλησιάζουν οι εκλογές, οι προσπάθειες των δύο εκστρατειών να κερδίσουν τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους θα μπορούσαν τελικά να καθορίσουν την έκβαση. Οι σύμμαχοι της Χάρις είναι βέβαιοι ότι η προσέγγισή της, ιδιαίτερα προς τις γυναίκες των προαστίων και τις μειονοτικές ομάδες, θα είναι αρκετή για να εξασφαλίσει τη νίκη σε κρίσιμες πολιτείες. Παράλληλα, η ομάδα του Τραμπ παραμένει αισιόδοξη ότι η εστίαση τους στα οικονομικά ζητήματα θα έχει απήχηση στους ψηφοφόρους που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες

Μια εβδομάδα πριν από τις προεδρικές εκλογές και οι δύο υποψήφιοι για την προεδρία των ΗΠΑ, εντείνουν τις προσπάθειές τους να κερδίσουν το μικρό, αλλά κρίσιμο ποσοστό αναποφάσιστων ψηφοφόρων. Και οι δύο εκστρατείες επενδύουν σημαντικά σε στρατηγικές που βασίζονται σε δεδομένα, προκειμένου να εντοπίσουν και να πείσουν αυτούς τους ψηφοφόρους, που θεωρούνται καθοριστικοί για την έκβαση των εκλογών.

Η εκστρατεία της Χάρις έχει περάσει 18 μήνες αναλύοντας προσεκτικά τις συνήθειες των ψηφοφόρων σε κρίσιμες πολιτείες. Η εκστρατεία αποδίδει σε κάθε ψηφοφόρο ένα “σκορ προσβασιμότητας” για να καθορίσει πόσο εύκολα μπορεί να τους προσεγγίσει και χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες για να καθοδηγήσει τις εμφανίσεις της Χάρις στα μέσα ενημέρωσης και το πρόγραμμα των ταξιδιών της.

Από την άλλη πλευρά, η εκστρατεία του Τραμπ επικεντρώνεται σε ομάδες νεότερων, πιο φυλετικά διαφοροποιημένων και χαμηλότερου εισοδήματος ψηφοφόρων που χρησιμοποιούν κυρίως υπηρεσίες streaming και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο Τραμπ έχει εμφανιστεί σε διάφορες πλατφόρμες που στοχεύουν σε νεότερα ακροατήρια για να συνδεθεί με αυτούς τους ψηφοφόρους.

Και οι δύο εκστρατείες συμφωνούν ότι οι αναποφάσιστοι ψηφοφόροι ασχολούνται λιγότερο με τα πολιτικά θέματα, γεγονός που τους καθιστά πιο δύσκολα προσεγγίσιμους, παρά τη μαζική επένδυση στην προσέγγισή τους.

Τα δεδομένα των δημοσκοπήσεων από τους New York Times και το Siena College αποκαλύπτουν ότι μόλις το 3,7% των ψηφοφόρων σε κρίσιμες πολιτείες — περίπου 1,2 εκατομμύρια άτομα — είναι πραγματικά αναποφάσιστοι. Αυτοί οι ψηφοφόροι τείνουν να είναι νεότεροι, πιο φυλετικά διαφοροποιημένοι και λιγότερο πιθανό να έχουν πανεπιστημιακό πτυχίο. Σημαντικό επίσης είναι ότι οι μαύροι ψηφοφόροι αποτελούν περίπου το 21% αυτής της ομάδας, γεγονός που εξηγεί γιατί και οι δύο εκστρατείες επικεντρώνονται στη κινητοποίηση των μαύρων και των Λατινοαμερικανών ψηφοφόρων.

Πολλοί από αυτούς τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους αμφισβητούν την αξία της ψήφου τους, με ορισμένους να αισθάνονται αποστασιοποιημένοι από την πολιτική διαδικασία.

Η εκστρατεία της Χάρις θεωρεί ότι το ποσοστό των ψηφοφόρων αυτών είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από αυτό που βλέπει η εκστρατεία του Τραμπ. Περιλαμβάνει ένα μεγάλο αριθμό Ρεπουμπλικανών γυναικών που είναι δυσαρεστημένες με τον Τραμπ, ιδιαίτερα σε θέματα όπως οι αμβλώσεις.

Σε ομιλίες της η Χάρις απευθύνθηκε άμεσα σε αυτούς τους ψηφοφόρους, τονίζοντας την προσέγγισή της και επισημαίνοντας ότι υποστηρίζεται από σημαντικά πρώην στελέχη των Ρεπουμπλικάνων, όπως τη Λιζ Τσέινι.

Η ομάδα της Χάρις μετρά προσεκτικά την αποτελεσματικότητα αυτών των εμφανίσεων, βρίσκοντας ότι η πρόταση της να επεκτείνει την κάλυψη του Medicare για φροντίδα στο σπίτι ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματική στην πειθώ των αναποφάσιστων ψηφοφόρων.

Η εκστρατεία του Τραμπ έχει διαπιστώσει ότι οι αναποφάσιστοι ψηφοφόροι ανησυχούν ιδιαίτερα για ζητήματα όπως ο πληθωρισμός, οι τιμές των τροφίμων και το κόστος στέγασης. Αυτά τα οικονομικά ζητήματα είναι κεντρικά στη στρατηγική του Τραμπ, και η ομάδα του πιστεύει ότι οι πρόσφατοι αναποφάσιστοι ψηφοφόροι τείνουν περισσότερο προς αυτόν.

Καθώς πλησιάζουν οι εκλογές, οι προσπάθειες των δύο εκστρατειών να κερδίσουν τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους θα μπορούσαν τελικά να καθορίσουν την έκβαση. Οι σύμμαχοι της Χάρις είναι βέβαιοι ότι η προσέγγισή της, ιδιαίτερα προς τις γυναίκες των προαστίων και τις μειονοτικές ομάδες, θα είναι αρκετή για να εξασφαλίσει τη νίκη σε κρίσιμες πολιτείες. Παράλληλα, η ομάδα του Τραμπ παραμένει αισιόδοξη ότι η εστίαση τους στα οικονομικά ζητήματα θα έχει απήχηση στους ψηφοφόρους που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ



Πηγή ertnews.gr