ΑΑΔΕ: Νεες λειτουργίες εξυπηρέτησης στις ψηφιακές εφαρμογές «Τα αιτήματά μου» και «Τα ραντεβού μου»
Οι ψηφιακές εφαρμογές «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου» εμπλουτίζονται με νέες λειτουργικές δυνατότητες, για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των συναλλασσόμενων χρηστών.
Του Κώστα Τσάβαλου
Ειδικότερα:
Α. Στην ψηφιακή εφαρμογή «Τα Αιτήματά μου» οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να:
• προσθέσουν συμπληρωματικά στοιχεία και να επισυνάψουν αρχεία σε υποβληθέν αίτημά τους, με νέα επικοινωνία επί του ίδιου αιτήματος, όσο αυτό δεν έχει ακόμη απαντηθεί. Η δυνατότητα παρέχεται για μέχρι πέντε (5) ενδιάμεσες επικοινωνίες σε κάθε αίτημα
• ανακαλέσουν/ακυρώσουν αίτημα που έχουν υποβάλει, εφόσον κρίνουν ότι δεν χρήζει απάντησης
• συσχετίσουν το νέο αίτημά τους με παλαιότερο αίτημα
• κάνουν προεπισκόπηση αιτήματος, ελέγχοντας την ορθότητα του αιτήματος και των συνημμένων αρχείων, πριν την οριστική υποβολή του
• επισυνάψουν αρχεία συνολικού μεγέθους 20MB, έως 6MB έκαστο
• ενημερωθούν μέσα από την εφαρμογή, λαμβάνοντας σχετική ειδοποίηση μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για επιπλέον διευκρινίσεις ή συμπληρωματικά δικαιολογητικά που κρίνονται απαραίτητα για τη διεκπεραίωση του αιτήματός τους
• ενημερωθούν για την έγκριση ή αιτιολογημένη απόρριψη του αιτήματός τους.
Β. Στην ψηφιακή εφαρμογή «Τα Ραντεβού μου» προσφέρονται νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης με:
• αποστολή υπενθυμιστικών email και sms, είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία/ώρα του ραντεβού στα στοιχεία επικοινωνίας των φορολογουμένων
• αυτόματο επαναπρογραμματισμό ραντεβού που είχαν τεθεί σε κατάσταση «Έλλειψη διαθεσιμότητας», αμέσως μόλις προκύψει διαθεσιμότητα υπαλλήλου.
Υπενθυμίζεται ότι πρόσβαση στις εφαρμογές «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου» έχετε στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) και στο myAADEapp, την επίσημη ψηφιακή εφαρμογή της ΑΑΔΕ για φορητές συσκευές.
Πηγή ertnews.gr