ΗΠΑ: Κλείσιμο με πτώση στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης
Με αρνητικά πρόσημα ολοκλήρωσε τις συναλλαγέςτου το χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης την Παρασκευή, καθώς οι επενδυτές εμφανίστηκαν επιφυλακτικοί απέναντι στις αυξανόμενες δαπάνες που απαιτούνται για την ανάπτυξη εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης.
Ο δείκτης Dow Jones της βιομηχανίας έκλεισε με πτώση 44,51 μονάδων (–0,09%), στις 51.876,11 μονάδες.
Ο δείκτης Nasdaq, στον οποίο δεσπόζουν τίτλοι εταιρειών του τομέα της τεχνολογίας, έκλεισε με πτώση 60,98 μονάδων (–0,24%), στις 25.297,61 μονάδες.
Ο ευρύτερος δείκτης S&P 500, ενδεικτικός της γενικής τάσης, έκλεισε με πτώση 3,47 μονάδων (–0,05%), στις 7.354,02 μονάδες.
Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters, AFP
Πηγή ertnews.gr



