Οι μαζώξεις στο νότο δίνουν και παίρνουν αν και είμαστε λένε οι πληροφορίες 2,5 χρόνια περίπου από τις εκλογές στην τοπική αυτοδιοίκηση. Πολλοί είναι οι ενδιαφερόμενοι για την καρέκλα του Δημάρχου, καθώς όλα δείχνουν πως ο νυν δεν έχει σκοπό να κατέβει εκ νέου στις εκλογές. Μπορεί να μην το έχει δηλώσει ακόμα επισήμως, όμως ξέρει πως το πλήρωμα του χρόνου έχει έρθει και δύσκολα θα καταφέρει να κατέβει ξανά. Ήδη πάντως και από τη δική του ομάδα καταλαβαίνουν πως η επόμενη μέρα πρέπει να αρχίσει να διαμορφώνεται όσο και είναι νωρίς γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα βρεθούν στον αέρα.
Οι επιλογές προσώπων θα παίξουν καθοριστικό ρόλο και σίγουρα η περιοχή δεν έχει ανάγκη από «εισαγόμενους» σωτήρες που βλέπουν την περιοχή ως αποκούμπι. Περιμένετε λίγο και θα δείτε πως θα έχουμε εξελίξεις…



