Τέμπη: Νέα στοιχεία για την εμπορική αμαξοστοιχία – Τι βρέθηκε στο Κουλούρι
Στοιχεία που θα μπορέσουν να βοηθήσουν την έρευνα των Αρχών για την πολύνεκρη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη, αναζητούν στο Κουλούρι οι πραγματογνώμονες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.
Τα έμπειρα στελέχη της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού βρίσκονται από το μεσημέρι της Παρασκευής στο χώρο που έχουν μεταφερθεί τα συντρίμμια των δύο αμαξοστοιχιών, επιχειρώντας να βρουν κάποια νέα στοιχεία.
Αρχικά, κατά τον έλεγχο στα συντρίμμια, εντοπίστηκε ένα μεταλλικό τμήμα του κόκπιτ της εμπορικής αμαξοστοιχίας.
Ωστόσο, όπως αποκάλυψε ο αστυνομικός συντάκτης των εφημερίδων «ΤΑ ΝΕΑ» και «ΤΟ ΒΗΜΑ» Βασίλης Λαμπρόπουλος στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του MEGA, οι ερευνητές της ΔΑΕΕ της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας ανακάλυψαν συνολικά τέσσερα τμήματα του κόκπιτ, δηλαδή του πιλοτηρίου της πίσω πλευράς της εμπορικής αμαξοστοιχίας.
Σύμφωνα με τον Βασίλη Λαμπρόπουλο, το ένα εξ αυτών είναι μία οροφή με προβολέα του κόκπιτ, το οποίο μνημονεύει το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ ότι το είχε εντοπίσει ήδη στο Κουλούρι.
Ωστόσο έχουν εντοπιστεί ακόμη τρία τμήματα, τα οποία είναι η πρόσοψη της μηχανής και κάποια κομμάτια από το εσωτερικό της.
Έλεγχος για ίχνη καύσης
Τα νέα ευρήματα θα ελεγχθούν από τους ειδικούς, προκειμένου να βρεθούν τυχόν ίχνη καύσης των συγκεκριμένων μηχανών, αλλά και να διαπιστωθεί αν ανήκουν πράγματι στο μεταλλικό τμήμα της υπόλοιπης μηχανής.
Υπενθυμίζεται ότι ένα τμήμα της μηχανής φαίνεται σαν να έχει εξαϋλωθεί από τη σύγκρουση ή και την έκρηξη που σημειώθηκε. Αν το εύρημα που εντοπίστηκε ανήκει σε αυτό το τμήμα της μηχανής ίσως δώσει πληροφορίες για το τι ήταν αυτό που προκάλεσε την έκρηξη και τη φωτιά κατά τη σύγκρουση των δύο τρένων.
Νέες έρευνες αυτή την εβδομάδα
Επιπλέον, όπως ανέφερε ο αστυνομικός συντάκτης των εφημερίδων «ΤΑ ΝΕΑ» και «ΤΟ ΒΗΜΑ», οι ερευνητές της Πυροσβεστικής θα επιστρέψουν στο Κουλούρι την Τετάρτη ή την Πέμπτη, αφού μεταλλουργοί και χημικοί μηχανικοί κάνουν έρευνες, μήπως βρεθούν ίχνη καύσης ή οτιδήποτε άλλο.
Ακολούθως θα ξεκινήσει η εξέταση και της επιβατικής αμαξοστοιχίας, προκειμένου να δοθεί μία συνολική εξήγηση στο ζήτημα της πυρόσφαιρας και της φωτιάς που ακολούθησε και η οποία σύμφωνα με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ ευθύνεται για το θάνατο 5-7 ανθρώπων.
Πηγή in.gr