Εξελίξεις στην υπόθεση Αυγενάκη – Ανακάλεσε την μήνυση ο υπάλληλος του αεροδρομίου εναντίον του πρώην υπουργού
Μια νέα εξέλιξη έρχεται στην υπόθεση με το περιστατικό του Αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος, όπου σύμφωνα με αθηναϊκά μέσα ενημέρωσης, ο Λευτέρης Αυγενάκης δεν θα δεχθεί μήνυση τελικά μιας και την περασμένη Παρασκευή, οι δικηγόροι του υπαλλήλου κατέθεσαν στο αστυνομικό τμήμα του αεροδρομίου την ανάκλησή της.
Ο Λευτέρης Αυγενάκης ζήτησε δημόσια συγγνώμη και ο υπάλληλος του αεροδρομίου θεωρεί «λήξαν» το επεισόδιο με τον πρώην υπουργό.
Όπως αναφέρει το in.gr, ο κ. Παναγιώτης Βαζούρας, ο υπάλληλος του αεροδρομίου που γνωστοποίησε το όνομά του, έδωσε εντολή στους δικηγόρους του και ανακάλεσαν την μήνυση που είχε υποβάλλει εναντίον του κ. Αυγενάκη μετά τον έντονο διαπληκτισμό που είχαν και την φραστική επίθεση του πρώην υπουργού εναντίον του. Οι δικηγόροι του κατέθεσαν την εξουσιοδότηση ανάκλησης της μήνυσης την Παρασκευή 12 Ιουλίου στο Αστυνομικό Τμήμα – και το σχετικό παράβολο- και θα βρεθεί στα χέρια του αρμόδιου εισαγγελέα καθώς ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Αθηνών είχε διατάξει προκαταρκτική εξέταση.
Ο κ. Βαζούρας χαρακτηρίζει ως «ατυχές περιστατικό» το επεισόδιο και «ένταση της στιγμής». Κάτι που είναι «σύνηθες» για τους εργαζόμενους στο αεροδρόμιο και δηλώνει πως «πήρε τεράστιες διαστάσεις από τα Μέσα Ενημέρωσης με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές».
Η δήλωση για το επεισόδιο με τον Λευτέρη Αυγενάκη
Σε δήλωσή του ο κ. Βαζούρας, σύμφωνα με το in.gr, αναφέρει πως «τώρα που έχουν περάσει μέρες από το περιστατικό στο αεροδρόμιο, θα ήθελα να κάνω γνωστή την ταυτότητα μου, καθώς το όνομά μου δεν είναι «υπάλληλος του αεροδρομίου», αλλά ονομάζομαι Παναγιώτης Βαζούρας και εργάζομαι στο αεροδρόμιο Αθηνών».
Εξηγεί πως «εκείνη την μέρα ήμουν gate agent στην πτήση για Ηράκλειο Κρήτης και ένας επιβάτης καθυστέρησε με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση του. Ο επιβάτης αυτός ήταν ο κ. Αυγενάκης, τον οποίο δεν γνώριζα προσωπικά. Το ατυχές περιστατικό, το οποίο είναι σύνηθες για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου, πήρε τεράστιες διαστάσεις από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές. Το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που ήθελαν να το παρουσιάσουν τα Μέσα. Αλλα ήταν μια ένταση της στιγμής στο πλαίσιο παρεξήγησης».
Καταλήγει λέγοντας πως «μετά δε και την ειλικρινή συγγνώμη του ίδιου το συμβάν έχει λήξει και δεν τίθεται κανένα μεταξύ μας ζήτημα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία μου Gold Air Handling, για την στήριξη».